Twister Backroll – Crossfit wkracza na nową ścieżkę

Crossfit sklep posiada wszystkie niezbędne sprzęty czy akcesoria idealne do wspomagania każdego treningu, nie tylko takiego którego podstawą są ćwiczenia siłowe.

Do czego użyć backrolla?

Twister Blackroll to niewielkie, ale niesamowicie skuteczne urządzenie pomagające w poprawie wydajności i elastyczności układu mięśniowego. Dzieje się tak z niewielkim wysiłkiem, wykorzystując do tego celu naprawdę bardzo proste i niczym nie skomplikowane ćwiczenia. Regularne treningi z jego wykorzystaniem pozwalają na skuteczną i bezbolesną regenerację mięśni po innych, bardzo wyczerpujących rodzajach aktywności fizycznej.

Jak wygląda Twister?

Twister Blackroll jest modelem o kształcie półkolistym. Charakterystyczną cechą tego modelu jest również jego wysoka ergonomiczność a także charakterystyczna, kolczysta powierzchnia. Wszystkie te cechy umożliwiają skuteczną i bardzo łatwa stymulację całego ciała. Twister Blackroll niesie ze sobą mnóstwo innych bardzo ciekawych możliwości. Są to przede wszystkim:

  • masaż mięśni i powięzi klatki piersiowej z wykorzystaniem nacisku i wkrętów wykonywanych ręką
  • masaż mięśni i powięzi klatki piersiowej z wykorzystaniem nacisku i wkrętów aplikowanych bezpośrednio na miejsca dotknięte bólem
  • stymulacja i masaż stóp
  • terapeutyczna stymulacja powierzchniowych warstw skórnych
  • miejscowe wykorzystanie kolczystej powierzchni w celach terapeutycznych.

Podsumowanie

Twister Blackroll to urządzenie wysoce odporne na działanie wody i wilgoci. Bardzo łatwo się go czyści i nie ma problemów z jego przechowywaniem. Dodatkowo wykonano go z ekologicznych, całkowicie bezpiecznych dla człowieka materiałów. Bardzo łatwo można sprawdzić, że urządzenie posiada wszystkie wartościowe certyfikaty.

Crossfit – sklepy online – czy warto im zaufać?

Zakupy internetowe w ostatnim czasie podbijają świat. Wiele osób podkreśla, że takie zakupy są o wiele bardziej komfortowe i tańsze niż tradycyjne. Bez wychodzenia z domu można kupić potrzebne produkty, zaoszczędzając często niemałe pieniądze. To się po prostu opłaca. A czy tak samo jest w przypadku sklepów crossfit? Czy można im zaufać? Continue reading „Crossfit – sklepy online – czy warto im zaufać?”

CrossFit dla początkujących

Jeśli ktoś rozpoczyna swoją przygodę z treningiem CrossFit powinien oczywiście do tego odpowiednio się przygotować a jak się wydaje sprawa nie będzie taka prosta jakby się mogła wydawać. Przede wszystkim pojawia się pytanie o to jakie powinny być buty do tego właśnie sportu. To ważne, ponieważ coraz częściej dowiadujemy się, że właśnie buty w trakcie uprawiania sportu są bardzo ważne, ponieważ decydują o tym, czy nasze stawy będą odpowiednio zabezpieczone. Jeśli więc chcemy zadbać o swoje stawy również do nowego sportu jakim będzie CrossFit trzeba będzie wybrać odpowiednie buty. Continue reading „CrossFit dla początkujących”

Trening crossfit – na czym polega i kto nie powinien próbować crossfitu?

W ostatnich latach crossfit stał się niezwykle popularnym rodzajem treningu, który przyciąga uwagę licznego grona osób. Jego fenomen może wydawać się co najmniej zaskakujący, ale wystarczy przyjrzeć się mu nieco bliżej, aby zrozumieć, dlaczego tak wielu ludzi zdecydowało się na wykonywanie właśnie tego treningu. O co zatem chodzi? Continue reading „Trening crossfit – na czym polega i kto nie powinien próbować crossfitu?”

Crossfit – popularny rodzaj aktywności fizycznej

Jak zaczęła się historia crossfitu?

Ogromne zmęczenie i litry wylanego potu – z tym większości z nas kojarzy się słowo „crossfit”. Ta forma aktywności fizycznej z roku na rok zdobywa jednak coraz więcej zwolenników na całym świecie. Także w naszym kraju przybywa miejsc, w których można ćwiczyć pod okiem doświadczonych instruktorów. Początki crossfitu sięgają 1995 roku. Pomysłodawcą tego treningu był Greg Glassman. Początkowo ćwiczył sam wykorzystując do ćwiczeń to, co znalazł w swoim garażu: skrzynie, opony samochodowe, ale także hantle i sztangi. Na jego codzienny trening składały się ćwiczenia gimnastyczne, siłowe i aerobowe. Ćwiczenie wykonywane przez Grega Glassmana nie trwały długo, były jednak bardzo intensywne. G. Glassman został zatrudniony przez policję kalifornijską, jego ćwiczenia stały się jedynym z elementów podstawowego szkolenia najpierw policjantów, później także strażaków i żołnierzy marines. Z czasem trafiły do sal sportowych i siłowni na całym świecie.

Continue reading „Crossfit – popularny rodzaj aktywności fizycznej”

Przysiady na zgrabne pośladki i uda

Jeśli od pewnego czasu denerwuje Cię fakt, że Twoje uda i pupa mają zbyt wiele tkanki tłuszczowej lub przypominają dwa patyki i deskę, a tym samym mało elegancko się prezentują, najwyższy czas przystąpić do działania. Co proponujemy? SQUAT CHALLANGE czyli plan przysiadów na 30 dni.

Czy przysiady wystarczą?

Tak naprawdę zależy to od efektu, jaki chcesz osiągnąć. Jeśli Twoje nogi są chude a pupa płaska- same przysiady zdecydowanie wystarczą. Co więcej, doskonale sprawdzą się jako ćwiczenia rzeźbiące mięśnie, ujędrniające i wzmacniające. Uda nabiorą masy, wyraźnie zarysowując linię mięśni, a pośladki wyraźnie ulegną podniesieniu. Jeśli masz cellulit, to zapewne ulegnie on redukcji. A co w sytuacji, gdy na pupie zalega dużo tłuszczu? Wtedy SQUAT CHALLANGE musisz połączyć z ćwiczeniami redukującymi tkankę tłuszczową.

Continue reading „Przysiady na zgrabne pośladki i uda”